UWAGA! Najnowsze kursy VOD z marketingu internetowego dla początkujących teraz w super cenach! Już od 37 zł!
Popraw pozycje w Google Twojej strony lub sklepu internetowego poprzez skuteczne pozycjonowanie i profesjonalną optymalizację stron. Ponad 16 lat doświadczenia w pozycjonowaniu i optymalizacji stron, a także indywidualne dopasowanie zakresu usług do najnowszych rekomendacji Google na 2020 rok wpływają na skuteczność działania i pierwsze pozycje w wyszukiwarce dla naszych Klientów.
Pojęcie skuteczne pozycjonowanie zmienia się tak dynamicznie jak zmienia się internet, działanie wyszukiwarek, a przede wszystkim sposób korzystania z sieci przez internautów. Skuteczne pozycjonowanie stron to jeszcze kilka lat temu przede wszystkim efekt wysokiej pozycji w TOP10 czyli na pierwszym ekranie wyników wyszukiwania w Google. Z roku na rok coraz mniej chętnie zaglądaliśmy na trzecią czy drugą stronę wyników wyszukiwania, a nawet ostatnie pozycje na pierwszym ekranie w Google są coraz rzadziej klikalne.
Od dwóch – trzech lat, także w kontekście coraz bardziej popularnego internetu w urządzeniach mobilnych, użytkownicy najczęściej klikają to co widzą na pierwszym ekranie swojego ekranu lub telefonu powyżej tzw. linii zanurzenia. To sprawia, że najczęściej klikalne stały się pozycje od pierwszej do piątej w wynikach wyszukiwania i to pierwsze TOP5 stało się efektem skutecznego pozycjonowania. Odkąd wyniki pozycjonowania różnią się coraz bardziej w zależności od lokalizacji oraz urządzenia z jakiego korzysta model rozliczeń za skuteczność rozumianą jako efekt – za pozycje w wyszukiwarce staje się także coraz bardziej skomplikowany.
Druga kwestia w zakresie skutecznego pozycjonowania to także trend, który zmienia pojęcie skuteczności. Profesjonalne pozycjonowanie w Google to już nie tylko to w wyniku, którego Twoja strona jest na pierwszych pozycjach w Google. Skuteczność to przede wszystkim coraz częściej pozycjonowanie i inne działania równoległe, które przekładają się na ilość wartościowych wejść do Twojej strony internetowej, a potem jakość użytkownika, długość wizyty, współczynnik odrzuceń, a finalnie poziom konwersji czyli ilość zapytań lub zakupów generowanych w Twojej stronie przez internautów.
Skuteczne pozycjonowanie to zatem takie, które przede wszystkim przekłada się na ilość użytkowników, ilość sesji, ich zaangażowanie i odpowiedź jak inwestycja w pozycjonowanie oraz inne usługi marketingu w wyszukiwarce przełoży się na zyski z Twojej strony internetowej.
W Spozycjonowani.pl wychodząc na przeciw aktualnym trendom, zmianie zachowań Klientów w internecie oraz w oparciu o prowadzone stale dla naszych klientów badania analityczne (z wykorzystaniem Google Analytics) dostosowujemy zakres naszych prac oraz kanały i formy prezentacji Twojej firmy oraz oferty.
Także nasza oferta i modele rozliczeń dostosowujemy do tego czego wymaga rynek i Klienci, stąd m.in. wprowadzony model rozliczeń za pozyskanego z wyszukiwarek Klienta – czyli najlogiczniejsze obecnie rozliczenia, którego wysokość zależy wprost proporcjonalnie od skutecznego pozycjonowania czyli od ilości potencjalnych Klientów, którzy odwiedzają Twój serwis internetowy.
Na cenę pozycjonowania Twojej strony lub sklepu internetowego wpływają m.in.
Modele i ceny rozliczeń za pozycjonowanie.
W Cenniku za pozycjonowanie w Spozycjonowani.pl, na podstawie wieloletniego doświadczenia, oferujemy 4 modele rozliczeń / 4 cenniki za pozycjonowanie:
Cennik pozycjonowania + za usługi dodatkowe.
Pozostałe usługi niestandardowe lub jednorazowe w naszym cenniku pozycjonowania i usług dodatkowych:
Badania pokazują, że w procesie zakupowym wejście do koszyka następuje najczęściej z wyszukiwarki. Pomimo tego że wcześniej użytkownicy szukają i czytają o produkcie wchodząc poprzez Social Media, artykuły na portalach i serwisach tematycznych, oglądając produkty w porównywarkach cen to aż 65% zakupów kończy się z wejścia z wyszukiwarki (dane Google Consumer Barometer, 2016).
Jeśli zatem pomimo Twoich inwestycji w reklamy w różnych kanałach internetowych oraz pomimo sporych inwestycji w reklamę offline nie zainwestujesz równolegle w dobrą widoczność Twoich produktów w wyszukiwarce poprzez Pozycjonowanie sklepu internetowego to jest duże prawdopodobieństwo, że Twój Klient na ostatnim etapie zakupów wrzuci produkt do koszyka w sklepie internetowym Twojej konkurencji. Musisz tego uniknąć!
W związku z tym, że pozycjonowanie sklepów internetowych to proces dochodzenia do wysokich pozycji w Google rozłożony w czasie (od kilku tygodni do nawet kilku miesięcy) warto wybrać odpowiedni pakiet pozycjonowania Twojego sklepu już dziś! Nie zwlekaj! Twoja konkurencja już się pozycjonuje w wyszukiwarce Google!
Pozycjonowanie sklepów internetowych = pozycjonowanie Long Tail, czyli tzw. pozycjonowanie na długi ogon opiera się o promocję dziesiątków, a czasami dla bardzo dużych projektów nawet wielowyrazowych fraz, składających się często nawet z kilku słów jednocześnie (np. czarny skórzany fotel biurowy).
Pozycjonowanie szerokie sklepów internetowych powoduje, że serwis jest widoczny na wiele fraz bardzo wysoko w wynikach wyszukiwania, co generuje dużo większą ilość wejść na stronę niż tylko na główne, najbardziej popularne słowa kluczowe (np. fotel biurowy).
Co prawda ilość wyszukiwań miesięcznych rozbudowanego hasła składającego się z kilku słów jest dużo mniejsza od ilości wyszukiwań ogólnych haseł, ale dzięki Pozycjonowaniu Long Tail wiele zyskujemy:
Globalne trendy skłaniają do Pozycjonowania na długi ogon.
Warto także zauważyć, że jak wynika z publikowanych danych w internecie z roku na rok maleje ilość wyszukiwań po bardzo ogólnych hasłach na rzecz wyszukiwań fraz składających się z kilku słów jednocześnie.
Istotnym elementem jest także to, że w globalnej statystyce wielu projektów internetowych wejścia z najbardziej ogólnych fraz (np. przykładowy „fotel”) stanowią zaledwie 10-20% wszystkich wejść na stronę. Widzimy zatem jak istotne jest szerokie pozycjonowanie, dzięki któremu możemy zyskać setki, a nawet tysiące potencjalnych klientów w ciągu roku.
Już dziś zapisz się na szkolenia marketingowe SUKCES W INTERNECIE – Bilety od 390zł!
Najnowsza książka i ebook na temat skutecznego marketingu internetowego dla mikro i małych firm.
Kompleksowy poradnik dla wszystkich rozpoczynających swoją przygodę z marketingiem internetowym. Krok po kroku, w wyjątkowo prosty i czytelny dla każdego sposób wyjaśniamy jak przygotować stronę, e-sklep, dobrą prezentację Twoich produktów i usług w Internecie, a dalej jak samodzielnie zrobić skuteczną reklamę i pozyskiwać Klientów w sieci poprzez pozycjonowanie, content marketing, link building, reklamę w Google AdWords, Google Analytics, Google Data Studio.
295 stron pełnych praktycznej wiedzy podanej w bardzo przystępny sposób. Wiele praktycznych porad. Dziesiątki sprawdzonych gotowych rozwiązań do wdrożenia w Twojej firmie. Dużo ilustracji i instrukcji krok po kroku.
Premiera edycji 2020 książki i ebooka już 15 stycznia 2020, a już dziś możesz kupić w przedsprzedaży książkę i ebook w promocyjnych cenach! Sprawdź!
Od 2003 roku doradzamy, planujemy i wdrażamy skuteczne kampanie reklamowe krajowe i międzynarodowe w oparciu o narzędzia i kanały Google dla firm, marek i instytucji.
Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Google. Oferujemy naszym Klientom najnowsze i sprawdzone rozwiązania bazując na analizie i optymalizacji stron internetowych oraz e-sklepów, pozycjonowaniu, content marketingu link buildingu, a także kampaniach Google Ads w wyszukiwarce, sieci reklamowej, Google Zakupy oraz Gmailu i YouTube. Optymalizujemy kampanie w oparciu o analizę i raportowanie Google Analytics.
Równolegle prowadzimy aktywną działalność edukacyjną poprzez organizację szkoleń, kursów, a także udział w wydarzeniach branżowych. Kursy online, książki oraz ebooki w ramach projektu „SUKCES W INTERNECIE” to jedne z najpopularniejszych branżowych pozycji edukacyjnych w Polsce.
Spozycjonowani.pl
ul. Mickiewicza 10A/12
47-400 Racibórz
tel. 606-476-711 lub 507-957-579
e-mail: biuro(at)spozycjonowani.pl
NIP: 647-222-39-86