Strategia komunikacji marki - blog Spozycjonowani.pl

Strategia komunikacji marki – Cyfrowe poniedziałki w Tarnowie. Odcinek #5

W 5 odcinku video szkolenia w projekcie #CyfrowePoniedziałki w Tarnowie moim gościem jest Krzysztof Pietrek, który jest analitykiem marki, strategiem komunikacji marki, designerem, fotografem. Rozmawiamy na temat kreowania i komunikowania marki, także w sieci, jako bardzo ważnym elemencie całego marketingu internetowego.

Zobacz dlaczego tak ważne jest przygotowanie analizy Twojej marki, a dalej ustalić sposób prezentacji i komunikacji marki z Klientem.

Dziel się wartościowymi informacjami:

Share on facebook
Share on google
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest
Share on print
Share on email

Zobacz pozostałe wpisy na blogu Spozycjonowani.pl

Spozycjonowani.pl Robert Duda
NIP: 647-222-39-86 | REGON: 278029755
Data założenia firmy: 01.04.2003r.

Od 2003 roku doradzamy, planujemy i wdrażamy skuteczne kampanie reklamowe krajowe i międzynarodowe w oparciu o narzędzia i kanały Google dla firm, marek i instytucji. 

Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Google. Oferujemy naszym Klientom najnowsze i sprawdzone rozwiązania bazując na analizie i optymalizacji stron internetowych oraz e-sklepów, pozycjonowaniu, content marketingu link buildingu, a także kampaniach Google Ads w wyszukiwarce, sieci reklamowej, Google Zakupy oraz Gmailu i YouTube. Optymalizujemy kampanie w oparciu o analizę i raportowanie Google Analytics. 

Równolegle prowadzimy aktywną działalność edukacyjną poprzez organizację szkoleń, kursów, a także udział w wydarzeniach branżowych. Kursy online, książki oraz ebooki w ramach projektu „SUKCES W INTERNECIE” to jedne z najpopularniejszych branżowych pozycji edukacyjnych w Polsce.