Skuteczne pozycjonowanie stron i sklepów internetowych w Google

Popraw pozycje w Google Twojej strony lub sklepu internetowego poprzez skuteczne pozycjonowanie i profesjonalną optymalizację stron. Ponad 16 lat doświadczenia w pozycjonowaniu i optymalizacji stron, a także indywidualne dopasowanie zakresu usług do najnowszych rekomendacji Google na 2019 rok wpływają na skuteczność działania i pierwsze pozycje w wyszukiwarce dla naszych Klientów.

Pozycjonowanie w Google

Masz pytania o pozycjonowanie stron? Zadzwoń 606 476 711

Dlaczego marketing w wyszukiwarce internetowej poprzez SEO czyli optymalizację stron i pozycjonowanie jest najważniejszy?

  • Poszukiwanie informacji, produktów i usług rozpoczynamy od wyszukiwarki na komputerze, tablecie i telefonie,
  • 95% Polaków szuka informacji w wyszukiwarce Google, pozostale 5% z Bing, Yahoo i innych,
  • Z wyszukiwarki wchodzimy najczęściej na strony firm, które wyświetlają się jako pierwsze,
  • Zakończenie szukania produktów i finalnie zakupy realizujemy najczęściej wchodząc z wyszukiwarki!
  • Podczas finału zakupów w internecie najczęściej ostatnim, decydującym krokiem jest wejście do sklepu właśnie z wyszukiwarki (grafika wg. Google Consumer Barometer: wyszukiwarka=63%, inne strony internetowe=35%, porównywarki cen=26%, własne strony firmowe/brandowe=15%, Social Media=6%)

Jakie są bezpośrednie efekty pozycjonowania i optymalizacji Twojej strony?

  • Twoja firma pojawia się w wyszukiwarce wyżej od konkurencji,
  • Twój serwis internetowy jest coraz częściej odwiedzany przez potencjalnych Klientów,
  • Rośnie ilość zapytań mailowych i telefonicznych od zainteresowanych Twoją ofertą Klientów,
  • Zwiększasz sprzedaż w firmie w oparciu o Klientów z internetu,
  • Będąc wysoko w wyszukiwarce Klienci postrzegają Cię jako lidera branży,
  • Dobra widoczność w wyszukiwarce to także wzrost rozpoznawalności i budowanie Twojej marki.

Sprawdź etapy realizacji usługi optymalizacji i pozycjonowania Twojej strony lub e-sklepu?

Skuteczne pozycjonowanie stron w Google, Bing i Yahoo

Pojęcie skuteczne pozycjonowanie zmienia się tak dynamicznie jak zmienia się internet, działanie wyszukiwarek, a przede wszystkim sposób korzystania z sieci przez internautów. Skuteczne pozycjonowanie stron to jeszcze kilka lat temu przede wszystkim efekt wysokiej pozycji w TOP10 czyli na pierwszym ekranie wyników wyszukiwania w Google. Z roku na rok coraz mniej chętnie zaglądaliśmy na trzecią czy drugą stronę wyników wyszukiwania, a nawet ostatnie pozycje na pierwszym ekranie w Google są coraz rzadziej klikalne.

Od dwóch – trzech lat, także w kontekście coraz bardziej popularnego internetu w urządzeniach mobilnych, użytkownicy najczęściej klikają to co widzą na pierwszym ekranie swojego ekranu lub telefonu powyżej tzw. linii zanurzenia. To sprawia, że najczęściej klikalne stały się pozycje od pierwszej do piątej w wynikach wyszukiwania i to pierwsze TOP5 stało się efektem skutecznego pozycjonowania. Odkąd wyniki pozycjonowania różnią się coraz bardziej w zależności od lokalizacji oraz urządzenia z jakiego korzysta model rozliczeń za skuteczność rozumianą jako efekt – za pozycje w wyszukiwarce staje się także coraz bardziej skomplikowany.

Druga kwestia w zakresie skutecznego pozycjonowania to także trend, który zmienia pojęcie skuteczności. Profesjonalne pozycjonowanie w Google to już nie tylko to w wyniku, którego Twoja strona jest na pierwszych pozycjach w Google. Skuteczność to przede wszystkim coraz częściej pozycjonowanie i inne działania równoległe, które przekładają się na ilość wartościowych wejść do Twojej strony internetowej, a potem jakość użytkownika, długość wizyty, współczynnik odrzuceń, a finalnie poziom konwersji czyli ilość zapytań lub zakupów generowanych w Twojej stronie przez internautów. 

Skuteczne pozycjonowanie to zatem takie, które przede wszystkim przekłada się na ilość użytkowników, ilość sesji, ich zaangażowanie i odpowiedź jak inwestycja w pozycjonowanie oraz inne usługi marketingu w wyszukiwarce przełoży się na zyski z Twojej strony internetowej.

W Spozycjonowani.pl wychodząc na przeciw aktualnym trendom, zmianie zachowań Klientów w internecie oraz w oparciu o prowadzone stale dla naszych klientów badania analityczne (z wykorzystaniem Google Analytics) dostosowujemy zakres naszych prac oraz kanały i formy prezentacji Twojej firmy oraz oferty.

Także nasza oferta i modele rozliczeń dostosowujemy do tego czego wymaga rynek i Klienci, stąd m.in. wprowadzony model rozliczeń za pozyskanego z wyszukiwarek Klienta – czyli najlogiczniejsze obecnie rozliczenia, którego wysokość zależy wprost proporcjonalnie od skutecznego pozycjonowania czyli od ilości potencjalnych Klientów, którzy odwiedzają Twój serwis internetowy.

Skuteczne pozycjonowanie - Cennik usług pozycjonowania.

Pozycjonowanie lokalne

Cennik dla większości małych lokalnych firm
OD 450zł Miesięcznie
  • Podstawowy audyt www
  • Startowa optymalizacja strony
  • Pozycjonowanie na zestaw do 10 haseł
  • Raportowanie miesięczne SEO
  • Opłata abonamentowa + za pozycje

Pozycjonowanie stron www

Cennik dla efektu ogólnopolskiego w danej branży
OD 850zł Miesięcznie
  • Podstawowy audyt www i Google Ads
  • Pełna optymalizacja strony
  • Pozycjonowanie na zestaw do 20 haseł
  • Raportowanie miesięczne SEO + Analytics
  • Opłata abonamentowa + za pozycje

Pozycjonowanie sklepów

Cennik pozycjonowania dla sklepów internetowych
OD 1500zł Miesięcznie
  • Zaawansowany audyt www i Google Ads
  • Pełna optymalizacja sklepu internetowego
  • Pozycjonowanie stanadard + "długi ogon"
  • Raportowanie miesięczne SEO + Analytics
  • Opłata abonamentowa + za konwersje z SEO

Na cenę pozycjonowania Twojej strony lub sklepu internetowego wpływają m.in.

  • popularność oraz konkurencyjność haseł do pozycjonowania,
  • pozycja wyjściowa strony (wiek strony i domeny, ilość zlinkowań, widoczność w wyszukiwarce),
  • właściwości techniczne/budowa Twojej strony oraz możliwości modyfikacji,
  • pozycja wyjściowa w wynikach wyszukiwania,
    działania konkurencji w wyszukiwarce,
  • wybrany model rozliczeń

Modele i ceny rozliczeń za pozycjonowanie.
W Cenniku za pozycjonowanie w Spozycjonowani.pl, na podstawie wieloletniego doświadczenia, oferujemy 4 modele rozliczeń / 4 cenniki za pozycjonowanie:

  • miesięczny abonament za pozycjonowanie + opłaty „za efekt” za pozycję Twojej strony w Google w TOP10, TOP5 lub TOP1,
  • miesięczny abonament za pozycjonowanie + opłaty „za efekt” za ilość Klientów, którzy odwiedzili Twoją stronę,
  • miesięczny abonament za pozycjonowanie + opłaty „za efekt” za ilość Klientów w pozycjonowaniu lokalnym/regionalnym,
  • miesięczny abonament za pozycjonowanie + opłaty „za efekt” za ilość konwersji = ilość transakcji w sklepie internetowym.

Cennik pozycjonowania + za usługi dodatkowe.
Pozostałe usługi niestandardowe lub jednorazowe w naszym cenniku pozycjonowania i usług dodatkowych:

  • od 250 zł – opłata miesięczna za wspierające pozycjonowanie usługi marketingu szeptanego,
  • od 1000 zł – opłata jednorazowa za audyt firmowej strony internetowej,
  • od 2500 zł – opłata jednorazowa za audyt sklepu internetowego lub rozbudowanego serwisu internetowego,
  • od 1500 zł – opłata jednorazowa za przygotowanie analizy kondycji i działań internetowych Twojej konkurencji w wariantach: Polska, Europa, Świat,
  • od 250 zł – opłata jednorazowa za wdrożenie i optymalizację pakietu usług Google: Analytics + Search Console + Merchant Center + Miejsca,
  • od 150 zł – opłata za godzinę indywidualnych konsultacji w zakresie działań SEO i SEM dla Twojego biznesu,
  • od 1500 zł – opłata za zaprojektowanie i uruchomienie prostej mikro strony internetowej (do 5 podstron) desktop + mobile, w tym podstawowa optymalizacja SEO > więcej na http://mobilnestrony.com.pl/
  • od 10 000 zł – opłata za zaprojektowanie i uruchomienie podstawowego sklepu internetowego dekstop + mobile, w tym podstawowa optymalizacja SEO,

Masz pytania o tanie pozycjonowanie? Zadzwoń teraz 606 476 711

Pozycjonowanie sklepu internetowego.

Badania pokazują, że w procesie zakupowym wejście do koszyka następuje najczęściej z wyszukiwarki. Pomimo tego że wcześniej użytkownicy szukają i czytają o produkcie wchodząc poprzez Social Media, artykuły na portalach i serwisach tematycznych, oglądając produkty w porównywarkach cen to aż 65% zakupów kończy się z wejścia z wyszukiwarki (dane Google Consumer Barometer, 2016).

Jeśli zatem pomimo Twoich inwestycji w reklamy w różnych kanałach internetowych oraz pomimo sporych inwestycji w reklamę offline nie zainwestujesz równolegle w dobrą widoczność Twoich produktów w wyszukiwarce poprzez Pozycjonowanie sklepu internetowego to jest duże prawdopodobieństwo, że Twój Klient na ostatnim etapie zakupów wrzuci produkt do koszyka w sklepie internetowym Twojej konkurencji. Musisz tego uniknąć!

W związku z tym, że pozycjonowanie sklepów internetowych to proces dochodzenia do wysokich pozycji w Google rozłożony w czasie (od kilku tygodni do nawet kilku miesięcy) warto wybrać odpowiedni pakiet pozycjonowania Twojego sklepu już dziś! Nie zwlekaj! Twoja konkurencja już się pozycjonuje w wyszukiwarce Google!

Jakie są korzyści Pozycjonowania sklepu w tzw systemie Long Tail? 

Pozycjonowanie sklepów internetowych = pozycjonowanie Long Tail, czyli tzw. pozycjonowanie na długi ogon opiera się o promocję dziesiątków, a czasami dla bardzo dużych projektów nawet wielowyrazowych fraz, składających się często nawet z kilku słów jednocześnie (np. czarny skórzany fotel biurowy).
Pozycjonowanie szerokie sklepów internetowych powoduje, że serwis jest widoczny na wiele fraz bardzo wysoko w wynikach wyszukiwania, co generuje dużo większą ilość wejść na stronę niż tylko na główne, najbardziej popularne słowa kluczowe (np. fotel biurowy).

Co prawda ilość wyszukiwań miesięcznych rozbudowanego hasła składającego się z kilku słów jest dużo mniejsza od ilości wyszukiwań ogólnych haseł, ale dzięki Pozycjonowaniu Long Tail wiele zyskujemy:

  • dużo szybsze pojawienie się w topowych wynikach wyszukiwarek, z uwagi na mniejszą konkurencję
  • lepsze dopasowanie do intencji związanych z danym wpisem – klient szuka konkretnego produktu i wchodzi bezpośrednio na stronę, gdzie może to kupić
  • koszty pozycjonowania long tail za konkretne słowa są dużo niższe
  • koszty kampanii Google AdWords z uwagi na mniejszą konkurencyjność danych fraz są także znacznie niższe

 

Globalne trendy skłaniają do Pozycjonowania na długi ogon.
Warto także zauważyć, że jak wynika z publikowanych danych w internecie z roku na rok maleje ilość wyszukiwań po bardzo ogólnych hasłach na rzecz wyszukiwań fraz składających się z kilku słów jednocześnie.

Istotnym elementem jest także to, że w globalnej statystyce wielu projektów internetowych wejścia z najbardziej ogólnych fraz (np. przykładowy „fotel”) stanowią zaledwie 10-20% wszystkich wejść na stronę. Widzimy zatem jak istotne jest szerokie pozycjonowanie, dzięki któremu możemy zyskać setki, a nawet tysiące potencjalnych klientów w ciągu roku.

Pozycjonowanie YouTube. Pozycjonowanie filmów w Google.

Dlaczego warto zadbać o dobrą widoczność Twojej firmy i produktów na YouTube? 

  • nawiększy serwis z materiałami video na świecie
  • największa po Google wyszukiwarka na świecie
  • prawie połowa internautów (42%) przed zakupami ogląda filmy poszukując informacji o produkcie
  • co trzeci z nas korzysta z YouTube szukając produktów
  • użytkownicy urzadzeń mobilnych generują już 50% wyświetleń w YouTube! 
  • 41% użytkowników podejmuje działanie po obejrzeniu reklamy video
  • reklamy video prezentują Twoją ofertę w formacie nieosiągalnym dla reklamy tekstowej czy graficznej

Twoje korzyści z dobrej widoczności Twojego kanału oraz filmów na YouTube

  • docierasz do nowych grup potencjalnych Klientów
  • prezentując swoją ofertę wpływasz na decyzję konsumentów
  • powiększasz grupę użytkowników dla remarketingu (reklama goniąca użytkowników, którzy już mieli kontakt z Twoją ofertą)
  • wykorzystujesz YouTube do kierowania użytkowników do pobierania aplikacji mobilnych lub do odwiedzenia Twojej witryny
  • zachęcasz Klientów odwiedzających Cię na YouTube do bezpośrednich zakupów poprzez nowe funkcjonalności (kraty i zakupy w YouTube)

 

Jakie usługi świadczymy w ramach oferty Pozycjonowanie YouTube + Pozycjonowanie filmów w wyszukiwarce Google? 

  • optymalizujemy do standardów i zaleceń Google kanał firmowy YouTube
  • optymalizujemy do standardów i zaleceń Google opublikowane w Twoim kanale filmy
  • przygotowujemy i wdrażamy content marketing wewnętrzny dla kanału YouTube – dobre treści do opisu kanału i filmów 
  • przygotowujemy i publikujemy treści na temat Twojego kanału i filmów w wybranych tematycznych portalach, forach i innych serwisach internetowych w ramach zewnetrznego content marketingu
  • pozyskujemy wartościowe zewnętrzne linki poprzez popularyzację dobrych treści tak aby pozycjonowanie dawało efekty w samym YouTube, ale równolegle także w wynikach wyszukiwarki Google

Naucz się samodzielnie optymalizować i pozycjonować swoją stronę internetową!
Już dziś zapisz się na najbliższe szkolenie

Sukces w Internecie. Poradnik na start dla początkujących

Najnowsza książka i ebook na temat skutecznego marketingu internetowego dla mikro i małych firm.

SUKCES W INTERNECIE.
Poradnik na start dla początkujących.

Kompleksowy poradnik dla wszystkich rozpoczynających swoją przygodę z marketingiem internetowym. Krok po kroku, w wyjątkowo prosty i czytelny dla każdego sposób wyjaśniamy jak przygotować stronę, e-sklep, dobrą prezentację Twoich produktów i usług w Internecie, a dalej jak samodzielnie zrobić skuteczną reklamę i pozyskiwać Klientów w sieci poprzez pozycjonowanie, content marketing, link building, reklamę w Google AdWords, Google Analytics, Google Data Studio.

295 stron pełnych praktycznej wiedzy podanej w bardzo przystępny sposób. Wiele praktycznych porad. Dziesiątki sprawdzonych gotowych rozwiązań do wdrożenia w Twojej firmie. Dużo ilustracji i instrukcji krok po kroku. 

Premiera książki i ebooka już 15 maja 2019, a już dziś możesz kupić w przedsprzedaży książkę i ebook w promocyjnych cenach! Sprawdź!

Spozycjonowani.pl Robert Duda
NIP: 647-222-39-86 | REGON: 278029755
Data założenia firmy: 01.04.2003r.

Od 2003 roku doradzamy, planujemy i wdrażamy skuteczne kampanie reklamowe krajowe i międzynarodowe w oparciu o narzędzia i kanały Google dla firm, marek i instytucji. 

Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Google. Oferujemy naszym Klientom najnowsze i sprawdzone rozwiązania bazując na analizie i optymalizacji stron internetowych oraz e-sklepów, pozycjonowaniu, content marketingu link buildingu, a także kampaniach Google Ads w wyszukiwarce, sieci reklamowej, Google Zakupy oraz Gmailu i YouTube. Optymalizujemy kampanie w oparciu o analizę i raportowanie Google Analytics. 

Równolegle prowadzimy aktywną działalność edukacyjną poprzez organizację szkoleń, kursów, a także udział w wydarzeniach branżowych. Kursy online, książki oraz ebooki w ramach projektu „SUKCES W INTERNECIE” to jedne z najpopularniejszych branżowych pozycji edukacyjnych w Polsce.

KONTAKT Z NAMI

Biuro Rybnik:
ul. Jankowicka 23/25
44-200 Rybnik

tel. 606-476-711lub 507-957-579
e-mail: biuro(at)spozycjonowani.pl