Zadzwoń do nas! +48 507 957 579, +48 606 476 711 lub Wypełnij formularz

Oferta Spozycjonowani.pl

Spozycjonowani.pl to specjaliści branży reklamowej w internecie z doświadczeniem zdobywanym od 2003 roku. Oferta świadczonych przez nas usług dla Klientów stale się zmienia tak jak zmienia się internet i globalny rynek reklamy internetowej. Stale monitorujemy nowe trendy, narzędzia, zalecenia oraz procedury i kanały reklamowe aby naszym Klientom zaoferować kompleksową i najbardziej aktualną ofertę usług reklamy internetowej. Dla realizacji kampanii reklamowych dla naszych Klientów Polsce oraz dla kampanii zagranicznych realizowanych w oparciu o narzędzia Google oraz Bing oferujemy na rok 2016.

 

I. Usługi eksperckie w zakresie analizy i analityki serwisów internetowych

Aby sprawdzić kondycję strony lub sklepu internetowe oraz wyeliminować wszystkie błędy w działaniu serwisu oraz błędy i korekty w funkcjonowaniu kampanii reklamowych oferujemy:

  • audyty seo - audyty stron i sklepów internetowych
  • audyty kont Google AdWords oraz prowadzonych kampanii AdWords
  • analizy użyteczności serwisów internetowych w kontekście ich dostosowania do aktualnych trendów i zaleceń
  • analityka w oparciu o Google Analytics oraz inne profesjonalne narzędzia analityczne
  • szkolenia z zakresu pozycjonowania naturalnego i optymalizacji stron internetowych
  • szkolenie z podstaw Google AdWords oraz szkolenia z Google Analytics
  • marketing szeptany (marketing wirusowy, buzz marketing) dla budowania wizerunku i wspierania sprzedaży

 

II. Pozycjonowanie stron i sklepów internetowych + Content marketing

Wszystko zaczyna się w wyszukiwarce Google (a dla rynków zagranicznych także Bing i Yahoo) dlatego obecność serwisu internetowego na pierwszych pozycjach w wynikach wyszkiwania w wyszukiwarce powinno być najważniejsze w każdej kampanii reklamowej. Wysoka pozycja to zwiększony ruch do strony internetowej, konwersje realizowane przez użytkowników, a równolegle budowanie pozycji lidera w oparciu o miejsce w wyszukiwarce na tle konkurencji:

  • optymalizacja stron internetowych i sklepów internetowych
  • pozycjonowanie premium
  • pozycjonowanie regionalne
  • pozycjonowanie sklepów internetowych
  • pozycjonowanie w ramach Internet Marketing MIX

 

III. Kampanie AdWords

Google poprzez kampanie AdWords umożliwia dotarcie do potencjalnych Klientów zarówno w wyszukiwarce jak i w sieci reklamowej Google, która stanowi ponad 90% zasobów internetu, w tym drugą na świecie wyszukiwarkę czyli YouTube. Kampanie AdWords to pozyskiwanie Klientów zainteresowanych konkretną ofertą, budowanie marki i zwiększanie zasięgu, a równolegle ogromne wsparcie w zwiększaniu współczynnika konwersji oraz wskaźnika ROI dla całej kampanii reklamowej w internecie, chociażby poprzez niezwykle skuteczny remarketing w sieci wyszukiwania i remarketing w sieci reklamowej.

 

IV. Social Media

Media społecznościowe to dzis miliony użytkowników, dziennie angażujących się w wybrane social media. Obecność w social mediach i uwzględnienie kampanii w tych kanałach staje się więc obowiązkowa dla każdego biznesu niezależnie od skali, potrzeb i możliwości finansowych. Warto wykorzystać media społecznościowe do budowania wizerunku, zwiększania zasięgu, sprzedaży, ale przede wszystkim do budowania stałych relacji z Klientami i angażowanie ich w realizowane kampanie.

 

Klienci Spozycjonowani.pl