Zadzwoń do nas! +48 507 957 579, +48 606 476 711 lub Wypełnij formularz

ADWORDS
SIEĆ WYSZUKIWANIA

ADWORDS
SIEĆ REKLAMOWA

ADWORDS
GOOGLE ZAKUPY

ADWORDS
GSP W GMAILU

ADWORDS
KAMPANIE MOBILNE

ADWORDS
REMARKETING

ADWORDS
KAMPANIE LOKALNE

ADWORDS
REKLAMA YOUTUBE

ADWORDS
KAMPANIE EXPORT

ADWORDS
PAKIETY DLA STRON

ADWORDS
PAKIETY DLA SKLEPÓW

Kampanie AdWords w sieci reklamowej Google.

Google AdWords w sieci reklamowej

Wykorzystaj ogromny potencjał sieci reklamowej Google!

Za pomocą reklamy tekstowej lub graficznej możesz dotrzec do Twoich potencjalnych Klientów na pierwszym etapie zakupowym. Twoja reklama może się bowiem pojawić kontekstowo na przykład w artykule w znanym branżowym portalu kiedy użytkownicy czytają testy, porównania czy artykuły na przykłąd na temat nowości z Twojej branży. Użytkownik podczas lektury takiego artykułu napotka na Twoją reklamę i już kontekstowo pozna Twoją firmę i markę co może wpłynąć na jego decyzje zakupowe w drugim czy trzecim etapie poszukiwania już nie informacji, a konkretnych produktów czy usług.

 

Gdzie i za ile będą pojawiać się Twoje reklamy w sieci reklamowej?

W skali świata sieć reklamowa Google to ponad 2 miliony witryn internetowych. Wiele serwisów branżowych czy środowiskowych pozwala na bardzo dobre dopasowanie Twojej reklamy do grupy docelowej o sprecyzowanych zainteresowaniach i poglądach co sprawia że reklama jest wyjątkowo tania, skuteczna i trafna. W Polsce poprzez sieć reklamową Google możesz reklamować się w wielu portalach, wortalach, serwisach internetowych i forach internetowych w tym w tych najbardziej popularnych jak chociażby:

  • onet.pl
  • gazeta.pl
  • pudelek.pl
  • murator.pl
  • rybnik.com.pl
  • oraz tysiące innych stron i portali branżowych czy regionalnych co jest dobrym rozwiązaniem jeśli Twoja reklama ma być skierowana do grupy osób żyjących na przykład w określonej lokalizacji. 

 

W sieci reklamowej AdWords swoje reklamy kierujesz z chirurgiczną precyzją.

Narzędzia Google AdWords umożliwiają precyzyjne kierowanie reklamy tekstowej lub reklamy graficznej (statycznej lub dynamicznej) w sieci reklamowej według poniższego podziału co sprawia że trafiasz tylko do określonej grupy odbiorców wg ustalonych celów kampanii i ograniczasz do minimum wyświetlanie reklam wśród osób, które nie są Twoimi potencjalnymi klientami.

Rodzaje kierowania w Google AdWords GDN:

  • Kontekstowe kierowanie reklam Google AdWords
    Google podpowie zestaw stron internetowych do wyświetlania Twojej reklamy wg zaproponowanych słów kluczowych. Jeśli więc sprzedajesz rowery i w zestawie słów kluczowych znajdzie się np hasło "rower mtb" to Google zaproponuje serwisy i wortale tematyczne związane właśnie z rowerami mtb, a to oznacza że ze swoją reklamą trafisz do portalu który czytają miłośnicy sportów związanych z rowerami mtb. Drugim modelem kierowania jest kierowanie na tematy, gdzie zamiast wpisywać zestaw słów kluczowych wybieramy temat np. "sport" + "hobby" i podobnie jak poprzednio otrzymamy propozycję zestawu stron i portali które będą dopasowane do zainteresowań naszych potencjalnych Klientów.
  • Kierowanie reklam na grupy odbiorców
    Takie kierowanie pozwala określić komu ma się wyświetlać Twoja reklama. Możemy to zrobić na cztery sposoby: poprzez określenie grupy odbiorców np. do odbiorców o podobnych zainteresowaniach do określonej grupy (poszerzając zakres jak w reklamie telewizyjnej). Drugi sposób kierowania to wg kategorii zainteresowań aby dotrzeć do grupy odbiorców zainteresowanych usługami i produktami podobnym do oferowanych przez Ciebie. Trzeci sposób kierowania to wybór opcji "remarketing", która pozwala dotrzeć z reklamą precyzyjnie do grupy osób które odwiedziły już Twoją stronę lub sklep i zakończyły wizytę w określonym momencie. Ostatni sposób kierowania w ramach grup odbiorców to dane demograficzne grupy odbiorców gdzie możemy określić chociażby wiek i płeć użytkownikó do których ma docierać reklama.
  • Kierowanie na miejsca docelowe
    Ta funkcja pozwala precyzyjnie określić na których portalach, serwisach, stronach czy forach wg wpisanego adresu http:// ma się pojawiać reklama. Ta funkcja jest pomocna w sytuacji gdy znamy określony portal i bez podpowiedzi Google wiemy, że tam właśnie znajdziemy tematycznie lub lokalizacyjnie potencjalnych Klientów na nasze uslugi i produkty.

 

Ile kosztuje reklama w AdWords?

Więcej na temat budżetów i kosztów realizacji kampanii reklamowych w Google AdWords przeczytać można tutaj >

 

Reklamy graficzne w AdWords.

Graficzne formaty reklamowe dla Google ADWords w sieci reklamowej. 
W ramach sieci reklamowej GDN działają ściśle określone formaty reklamowe co do rozszerzenia pliku oraz wagi pliku. W ramach naszych usług przygotowujemy formaty reklamowe: 

  • Formaty plików: GIF,JPG,JPEG,PNG,SWF
  • Rozmiar plików: do 150 KB
  • Ważne: na bannerze powinna się znajdować zachęta lub czytelne wezwanie do działania typu "odbierz rabat", "kup", "zobacz", "sprawdź" itd.  
  • Wykorzstywane i rekomendowane przez nas wymary reklam w sieci reklamowej Google (rozmiar px) dla tradycyjnych reklam graficznych: 
    • 750x100
    • 750x200
    • 750x300
    • 160x600
    • 970x250
    • 200x200
    • 250x250
    • 300x250
    • 336x280
    • 468x60
    • 728x90
    • 120x600
  • Reklamy elastyczne w ramach sieci reklamowej wymagają przygotowanie poniższych elementów graficznych: 
    • Tło / Prostokąt w orientacji poziomej (proporcje 1,91:1), minimalny rozmiar: 600 x 314 (zalecany rozmiar: 1200 x 628). Maksymalny rozmiar pliku to 1 MB.
    • Kwadrat (proporcje 1:1) powinien mieć minimalny rozmiar 300 x 300 (zalecany rozmiar: 1200 x 1200). Maksymalny rozmiar pliku to 1 MB.
    • Logo (proporcje 1:1) i mieć minimalny rozmiar 128 x 128 (zalecany rozmiar: 1200 x 1200). Możesz też dodać logo w formie prostokąta w orientacji poziomej (proporcje 4:1) o minimalnym rozmiarze 512 x 128 (zalecany rozmiar: 1200 x 300). W przypadku wszystkich rodzajów logo najlepsze jest tło przezroczyste, o ile logo jest na nim wyśrodkowane. Maksymalny rozmiar pliku to 1 MB.

 

  • Poniiżej prezentujemy kilka przykładowych reklam z realizowanych dla naszych Klientów kampanii. 

 

Zobacz film, który pokazuje jak działa sieć reklamowa Google.

Zapytaj o kampnię w sieci reklamowej Google AdWords dla siebie!

Jeśli masz jakieś pytania dotyczące reklamy AdWords w sieci reklamowej lub chciałbyś dostać niezobowiązującą analizę dla Twojej branży i wstępną ofertę na reklamę AdWords - prosimy o wypełnienie krótkiego formularza. Odpowiedź w formie przeprowadzonej analizy i wstępnej oferty prześlemy już w ciągu 48 godzin (w dni robocze).

 

Klienci Spozycjonowani.pl - zobacz listę naszych klientów

 

Dlaczego kampanie reklamowe Google AdWords warto realizować z nami?

Doświadczenie i wiedza.
Od 13 lat realizujemy kampanie reklamowe dla naszych Klientów, a realizując kampanie Google AdWords dla firm i instytucji z Polski, Niemiec i Czech na budżetach liczonych w milionach złotych wiemy jak przygotować Twoją kampanię aby maksymalizować efekty i minimalizować koszty działań reklamowych. Gwarantem wysokiej jakości usług jest także Robert Duda - kierujący od początku agencją Spozycjonowani.pl.

Robert ma na koncie setki zrealizowanych szkoleń z zakresu marketingu intenetowego na terenie całej Polski, a także wiele wystąpień i prelekcji na liczących się w branży konwerencjach i branżowych spotkaniach realizowanych m.in. we współpracy z Polską Izbą Gospodarki Elektronicznej czy Działem Eksportowym Google Polska. Spozycjonowani.pl są także pomysłodawcą oraz realizatorem branżowej konferencji Sukces w Internecie.  

 

Umiejętności i certyfikaty.
Zespół Spozycjonowani.pl to certyfikowani specjaliści w zakresie Google AdWords oraz certyfikowani specjaliści w zakresie Google Analitysc dzięki czemu masz gwarancje realizacji usług AdWords na najwyższym poziomie, z najwyższą starannością, a także zachowaniem wszystkich wytycznych jakościowych jakie są stawiane przed zaufanymi agnecjiami Google w Polsce w ramach programu Google Partners, w ramach którego uczestniczymy od samego początku.

Certyfikacje Google są czasowe co oznacza, że nasi pracownicy stale muszą podnosić swoje kwalifikacje i śledzić zmiany w programie Google AdWords bo tylko takie podejście daje gwarancje zdawania cyklicznych egzaminów i świadczenie usług na najwyższym poziomie.

 

Perfekcyjnie dopasowana indywidualna oferta.
Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu we współpracy z wielkimi organizacjami i korporacjami, ale także małymi i średnimi firmami wiemy jak dopasować kanały reklamowe, budżety, stawki i formaty reklamowe do Twojej firmy i planowanej kampanii reklamowej. Dzięki takiemu indywidualnemu podejściu nasi klienci zawsze oszczędzają wiele czasu, energii, a przede wszystkim pieniędzy.

Przygotowywane przez nas analizy i strategie, a potem ich wdrożenie, realizacja i analizowanie oraz optymalizacja zapewniają zawsze dobre wyniki niezależnie od budżetu, zakresu i okresu trwania kampanii.