Reklamy w Google Ads (AdWords) gwarantują sukces z dnia na dzień.

Kampanie Google Ads (dawniej Google AdWords) są jednym z najbardziej opłacalnych, skutecznych i efektywnych kanałów reklamy online, która bezpośrednio wpływa na ilość Klientów, sprzedaż oraz budowanie bazy potencjalnych Klientów.

Kampanie Google Ads - Google AdWords

Jak działają Kampanie AdWords w Google?

1. Twoi potencjalni Klienci wpisują w Google hasło którego szukają.
Razem z nami ustalamy na jaki zestaw haseł ma być widoczna Twoja reklama.

2. Jeśli korzystasz z Kampanii Google AdWords to Twoja reklama wyświetla się w wynikach wyszukiwania.
Reklamy AdWords wyświetlają się na samej górze w Google nad Twoją konkurencją!

3. Zainteresowani Klienci klikają w reklamę i wchodzą na Twoją stronę internetową.
Pamiętaj, że samo wyświetlenie reklamy jest bezpłatne, a koszty za kliknięcie zależą m.in.od stawek konkurencji.

Co zyskujesz dzięki kampani reklamowej w Google AdWords?

  • Twoja firma jest lepiej widoczna w internecie dla Twoich Klientów
  • Zwiększa się ilość osób odwiedzających Twoją stronę lub sklep
  • Docierasz do Klientów precyzyjnie jak chirurg wg ich zainteresowań, lokalizacji, wieku itd.
  • Całkowicie kontrolujesz wydatki reklamowe wg ustalonego budżetu miesięcznego
  • Jesteś widoczny w wyszukiwarce w której rozpoczyna internetowe szukanie ponad 95% Polaków
  • Możesz rozpocząć reklamę w AdWords od nawet kilkunasto złotowych budżetów dziennych
  • Otrzymujesz regularne raporty z wynikami i kosztami reklamy w Google AdWords

Ile kosztuje reklama w Google AdWords?

  • Budżet na reklamę do Google – DOWOLNY. 
    Teoretycznie bez dolnej granicy. Praktycznie zalecamy minimum 100 zł miesięcznie (= ok. 3 zł/dziennie)
  • Wynagrodzenie dla specjalisty = 15% – 20% od budżetu na reklamę do Google, lecz nie mniej jak 300 zł miesięcznie
    Wynagrodzenie obejmuje przygotowanie, uruchomienie, optymalizację kampanii AdWords oraz bieżące optymalizacje. (300zł = min. 3h pracy specjalisty nad kampanią w miesiącu) 
  • Wynagrodzenie dla grafików = 150 zł miesięcznie, za przygotowanie każdych 10 formatów (rozmiarów) reklamowych
    Ten koszt nie dotyczy kampanii gdzie reklama jest tylko w wyszukiwarce Google. Koszty niezbędne dla kampanii GDN, Remarketing, GSP, YouTube lub przesłanie własnych grafik. 

Kampanie Google AdWords w wyszukiwarce.

Bądź tam gdzie klienci poszukują Twoich produktów i usług!

Z wyszukiwarki Google korzysta 95% internautów w Polsce. Zatem praktycznie każdy z nas rozpoczyna wyszukiwania w internecie od wyszukiwarki Google i to właśnie tutaj na górze ekaranu z wynikami pojawiają się reklamy Google AdWords. Statystyki pokazują, że najczęściej są kilkane pierwsze pozycje na górze ekranu. Wyświetlanie więc reklamy Twojej firmy w tym miejscu daje gwarancje, że osoby poszukające oferowanych przez Ciebie produktów i usług odwiedzą Twoją stronę, a to już dwa kroki od zakupów w Twojej firmie!

Co najważniejsze w reklamie AdWords Search nie płacisz za wyświetlenia, a tylko za kliknięcia czyli fizyczne przejścia do Twojej strony czy sklepu internetowego!

Docieraj ze swoją reklamą Google Ads (AdWords) bardzo precyzyjnie i oszczędzaj wydatki.

Google AdWords w sieci wyszukiwania czyli w wyszukiwarce Google oraz u partnerów korzystających z tej wyszukiwarki np. dla szukającychc w onet.pl umożliwia precyzyjne dostosowanie sposobu wyświetlania reklamy do Twoich potrzeb oraz celów kampanii reklamowej. Precyzja ustawień powoduje, że płacimy za kliknięcia tylko potencjalnych Klientów, a nie wyświetlamy się wszystkim. W realizowanych dla naszych Klientów kampaniach ustalamy kilka istotnych podstaw dla Twojej kampanii w AdWords:

budżet – wysokość wydatków dziennych i miesięcznych dla kampanii AdWords, z możliwością dostosowania stawek i wydatków także w zależności od dnia tygodnia czy nawet pory dnia,
lokalizacja – docelowi użytkownicy według ich lokalizacji: kraj, region, miasto, a nawet dzielnicę w której w wyszukiwarce ma się pojawić Twoja reklama
urządzenia – dopasowanie stawek i parametrów kampanii w zależności od urządzenia, z którego korzysta właśnie użytkownik pozwala zoptymalizować przekaz i wydatki na reklamę
rozszerzenia reklam – wpływają na powierzchnię wyświetlanej reklamy w wyszukiwarce i bardziej zachęcają do kliknięcia, a dodatkowo pozwalają w kliknięcie linku do podstrony czy dla użytkowników telefonów bezpośrednie wybranie telefonu do Ciebie

Kampanie AdWords w sieci reklamowej Google.

Wykorzystaj ogromny potencjał sieci reklamowej Google!

Za pomocą reklamy tekstowej lub graficznej możesz dotrzec do Twoich potencjalnych Klientów na pierwszym etapie zakupowym. Twoja reklama może się bowiem pojawić kontekstowo na przykład w artykule w znanym branżowym portalu kiedy użytkownicy czytają testy, porównania czy artykuły na przykłąd na temat nowości z Twojej branży. Użytkownik podczas lektury takiego artykułu napotka na Twoją reklamę i już kontekstowo pozna Twoją firmę i markę co może wpłynąć na jego decyzje zakupowe w drugim czy trzecim etapie poszukiwania już nie informacji, a konkretnych produktów czy usług.

Gdzie i za ile będą pojawiać się Twoje reklamy w sieci reklamowej?

W skali świata sieć reklamowa Google to ponad 2 miliony witryn internetowych. Wiele serwisów branżowych czy środowiskowych pozwala na bardzo dobre dopasowanie Twojej reklamy do grupy docelowej o sprecyzowanych zainteresowaniach i poglądach co sprawia że reklama jest wyjątkowo tania, skuteczna i trafna. W Polsce poprzez sieć reklamową Google możesz reklamować się w wielu portalach, wortalach, serwisach internetowych i forach internetowych w tym w tych najbardziej popularnych jak chociażby: onet.pl, gazeta.pl, pudelek.pl, murator.pl, rybnik.com.pl

oraz tysiące innych stron i portali branżowych czy regionalnych co jest dobrym rozwiązaniem jeśli Twoja reklama ma być skierowana do grupy osób żyjących na przykład w określonej lokalizacji.

W sieci reklamowej AdWords swoje reklamy kierujesz z chirurgiczną precyzją.

Narzędzia Google AdWords umożliwiają precyzyjne kierowanie reklamy tekstowej lub reklamy graficznej (statycznej lub dynamicznej) w sieci reklamowej według poniższego podziału co sprawia że trafiasz tylko do określonej grupy odbiorców wg ustalonych celów kampanii i ograniczasz do minimum wyświetlanie reklam wśród osób, które nie są Twoimi potencjalnymi klientami.

Rodzaje kierowania w Google AdWords GDN:

  • Kontekstowe kierowanie reklam Google AdWords
    Google podpowie zestaw stron internetowych do wyświetlania Twojej reklamy wg zaproponowanych słów kluczowych. Jeśli więc sprzedajesz rowery i w zestawie słów kluczowych znajdzie się np hasło „rower mtb” to Google zaproponuje serwisy i wortale tematyczne związane właśnie z rowerami mtb, a to oznacza że ze swoją reklamą trafisz do portalu który czytają miłośnicy sportów związanych z rowerami mtb. Drugim modelem kierowania jest kierowanie na tematy, gdzie zamiast wpisywać zestaw słów kluczowych wybieramy temat np. „sport” + „hobby” i podobnie jak poprzednio otrzymamy propozycję zestawu stron i portali które będą dopasowane do zainteresowań naszych potencjalnych Klientów.
  • Kierowanie reklam na grupy odbiorców
    Takie kierowanie pozwala określić komu ma się wyświetlać Twoja reklama. Możemy to zrobić na cztery sposoby: poprzez określenie grupy odbiorców np. do odbiorców o podobnych zainteresowaniach do określonej grupy (poszerzając zakres jak w reklamie telewizyjnej). Drugi sposób kierowania to wg kategorii zainteresowań aby dotrzeć do grupy odbiorców zainteresowanych usługami i produktami podobnym do oferowanych przez Ciebie. Trzeci sposób kierowania to wybór opcji „remarketing”, która pozwala dotrzeć z reklamą precyzyjnie do grupy osób które odwiedziły już Twoją stronę lub sklep i zakończyły wizytę w określonym momencie. Ostatni sposób kierowania w ramach grup odbiorców to dane demograficzne grupy odbiorców gdzie możemy określić chociażby wiek i płeć użytkownikó do których ma docierać reklama.
  • Kierowanie na miejsca docelowe
    Ta funkcja pozwala precyzyjnie określić na których portalach, serwisach, stronach czy forach wg wpisanego adresu https:// ma się pojawiać reklama. Ta funkcja jest pomocna w sytuacji gdy znamy określony portal i bez podpowiedzi Google wiemy, że tam właśnie znajdziemy tematycznie lub lokalizacyjnie potencjalnych Klientów na nasze uslugi i produkty. 

Reklamy graficzne w AdWords.

Graficzne formaty reklamowe dla Google ADWords w sieci reklamowej. 
W ramach sieci reklamowej GDN działają ściśle określone formaty reklamowe co do rozszerzenia pliku oraz wagi pliku. W ramach naszych usług przygotowujemy formaty reklamowe: 

  • Formaty plików: GIF,JPG,JPEG,PNG,SWF
  • Rozmiar plików: do 150 KB
  • Ważne: na bannerze powinna się znajdować zachęta lub czytelne wezwanie do działania typu „odbierz rabat”, „kup”, „zobacz”, „sprawdź” itd.  
  • Wykorzstywane i rekomendowane przez nas wymary reklam w sieci reklamowej Google (rozmiar px) dla tradycyjnych reklam graficznych:
    • 750×100
    • 750×200
    • 750×300
    • 160×600
    • 970×250
    • 200×200
    • 250×250
    • 300×250
    • 336×280
    • 468×60
    • 728×90
    • 120×600
  • Reklamy elastyczne w ramach sieci reklamowej wymagają przygotowanie poniższych elementów graficznych:
    • Tło / Prostokąt w orientacji poziomej (proporcje 1,91:1), minimalny rozmiar: 600 x 314 (zalecany rozmiar: 1200 x 628). Maksymalny rozmiar pliku to 1 MB.
    • Kwadrat (proporcje 1:1) powinien mieć minimalny rozmiar 300 x 300 (zalecany rozmiar: 1200 x 1200). Maksymalny rozmiar pliku to 1 MB.
    • Logo (proporcje 1:1) i mieć minimalny rozmiar 128 x 128 (zalecany rozmiar: 1200 x 1200). Możesz też dodać logo w formie prostokąta w orientacji poziomej (proporcje 4:1) o minimalnym rozmiarze 512 x 128 (zalecany rozmiar: 1200 x 300). W przypadku wszystkich rodzajów logo najlepsze jest tło przezroczyste, o ile logo jest na nim wyśrodkowane. Maksymalny rozmiar pliku to 1 MB.

Kampanie Google Ads - Pakiety. Cennik.

Google Ads 500

kampanie Search + GDN
800zł Miesięcznie
  • Budżet do Google = 500zł
  • Koszty agencyjne = 300zł
  • Kampanie Search = do 5
  • Kampanie GDN = 1
  • Kampanie Google Zakupy = 0
  • Kampanie Remarketing = 0
  • Graficzne formaty reklamowe = 1
  • Okres umowy = min. 6 miesięcy

Google Ads 1500

kampania w Search i GDN + Remarketing + Zakupy
1950 zł Miesięcznie
  • Budżet do Google = 1500zł
  • Koszty agencyjne = 450zł
  • Kampanie Search = do 10
  • Kampanie GDN = do 5
  • Kampanie Google Zakupy = 1
  • Kampanie Remarketing = 1
  • Graficzne formaty reklamowe = do 5
  • Okres umowy = min. 4 miesiące

Google Ads 4000

dla większości małych sklepów internetowych
4950zł Miesięcznie
  • Budżet do Google = 4000zł
  • Koszty agencyjne = 950zł
  • Kampanie Search = do 50
  • Kampanie GDN = do 10
  • Kampanie Google Zakupy = 1
  • Kampanie Remarketing = do 5
  • Graficzne formaty reklamowe = do 10
  • Okres umowy = min. 2 miesiące

Reklamy AdWords w Google Zakupy dla e-commerce!

Jak wyświetlają się reklamy w usłudze AdWords Google Zakupy?

Wpiszmy na przykład w przeglądarce hasło: telewizor 65 cali. Oto na grafice obok to co zdecydowana większość z nas zobaczy na ekranie. 

Ogromne zalety reklamy w Google Zakupy!

Każdy sklep internetowy szuka rozwiązań które sprawią, że koszt pozyskania Klienta będzie niski, wskaźnik konwersji bardzo wysoki, a koszt konwersji możliwie jak najmniejszy. Reklamy jakie realizujemy dla naszych Klientów w ramach kanału Google Zakupy dają gwarancję spełnienia wszystich tych wymagań marketerów i handlowców niezależnie od branży w jakiej działasz i rynku docelowego na jaki sprzedajesz swoje towary.

Na podstawie naszych doświadczeń z realizacji kampanii Google Zakupy dla wielu sklepów internetowych w Polsce i za granicą możemy zaprezentować kilka ważnych informacji i statystyk:

  • Niskie koszty CPC. Nawet o 300% tańszy koszt za kliknięcie w Google Zakupy w stosunku do koszty kliknięcia CPC na przykład w AdWords w sieci wyszukiwania
  • Wysoki współczynnik konwersji. W Google Zakupy współczynnik konwersji porównywalny jest w zasadzie tylko i wyłącznie ze współczynnikiem dla kampanii remarketingowych RLSA
  • Bardzo niskie koszty konwersji. Średni koszt konwersji w realizowanych przez nas kampaniach potrafił być niższy nawet 25-krotnie od kosztu konwersji w innych kanałach reklamowych!

Kto i jak może skorzystać z tej usługi i sprzedawać swoje produkty w taki sposób? 

Każda firma prowadząca sklep internetowy może skorzystać z tej usługi. Google Shopping jest bezpośrednio powiązany z usługami Google Adwords i to właśnie w ramach tej usługi, we współpracy z usługami Merchant Center, zarządzana i opłacana jest usługa Google AdWords.

Jednym słowek praktycznie każdy sklep generującyc poprawne pliki XML przekazywane do Merchant Center oraz poprawnie funkcjonujący (regulamin, certyfikat ssl, czynnik dostępność produktów oraz cen) kwalifikuje się do tego abyśmy przygotowali i uruchomili reklamę w Google Zakupy, w wyszukiwarce Google.

Ile kosztuje reklama w Google Zakupy? 

Tutaj analogicznie jak w przypadku usług Google AdWords w sieci reklamowej oraz sieci wyszukiwania opłaty są składową wielu elementów, ale przede wszystkim popularności haseł na jakie mają się wyświetlać produkty z danego sklepu i naturalnie ceny za jakie te usługi zaoferuje bezpośrednia konkurencja.

Jak pokazuje nasze doświadczenie koszty reklamy w Google Zakupy należą do jednych z najniższych w zakresie kosztów konwersji i pozyskania wartościowego Klienta spośród wszystkich testowanych przez nas form promocji i reklamy.

 

Co zapewniamy w ramach usługi Google Zakupy?

  • kompleksowe dostosowanie sklepu w zakresie konfiguracji i prezentacji produktów do wymagań Google Zakupy i Merchant Center
  • przygotowanie konta i kampanii w Google zoptymalizowanej pod potrzeby reklam Twojego sklepu w Google Zakupy
  • stała analiza i skuteczna optymalizacja kosztów oraz efektów realizowanych przez nas kampanii
  • raportowanie i rekomendowanie rozwiązań oraz budżetów dla stałej poprawy parametrów kampanii zakupowej w Google 

SZKOLENIA MARKETINGOWE

Naucz się samodzielnie pozycjonować strony, robić dobre reklamy AdWords i skuteczny Content Marketing oraz wykorzystywać w firmie Google Analytics!

Już dziś  zapisz się na szkolenia stacjonarne SUKCES W INTERNECIE w Twoim mieście. Bilety od 399zł!

Tarnów

26 - 27.06.2019

Katowice

3 - 4.07.2019

Warszawa

6 - 7.08.2019

Katowice

4 - 5.09.2019

Rybnik

3 - 4.10.2019

Kampanie Google Ads (AdWords) GSP w Gmailu.

Reklamy Gmail Sponsored Promotions docierają do użytkowników, a nie jak większość kierowania w innych kanałach poprzez identyfikacje użytkowników przez pliki cookie, e-maili czy miejsca docelowe. Unikalne kierowanie umożliwia zaptem dopasowanie reklamy do konkretnej grupy odbiorców.  

Dlaczego warto wykorzystać reklamy GSP – Gmail Sponsored Promotions?

  • Buduj świadomość swojej marki
    pomagając Klientom poznać i zapamiętać Twoją markę – wykorzystaj różne media dla różnych urządzeń
  • Zwiększ zainteresowanie
    dostosowując przekaz do odbiorców zwiększasz zainteresowanie
  • Generuj sprzedaż przez internet
    kierując Klienta z maila na określony etap zakupów w Twoim sklepie
  • Zwiększaj przywiązanie do marki
    poprzez wzmacnianie relacji z Klientami przez Gmail

Dostępne opcje kierowania reklamy w GSP:

  • Wiek i płeć
    Wybierz grupy docelowe wiekowo oraz płeć aby najlepiej dopasować się do grupy potrzeb potencjalnych Klientów
  • Lokalizacja/język
    Ustal parametry z uwzględnieniem miejsca, z którego najczęściej kupują Twoi Klienci lub jeśli masz ograniczony obszar działalności
  • Słowa kluczowe
    Kierowanie na słowo kluczowe pozwala dotrzeć do użytkowników którzy używają określonych słów kluczowych
  • Branże interesujące użytkownika
    Docieraj do użytkowników o określonych zainteresowaniach lub powiększaj zasięg o dodatkowe zainteresowania
  • Domena www
    Kieruj reklamę do użytkowników w domenach uzupełniających lub powiązanych
  • Historia zakupów
    Możliwość ustalenia odbiorców reklamy na podstawie ich dotychczasowej historii zakupów
  • Zawód
    Docieraj do użytkowników wykonujących konkretny zawód
  • Urządzenie
    Dostosowuj wezwanie do działania lub reklamę do dowolnego typu urządzenia

Mobilne Kampanie Google AdWords na telefony.

Telefony komórkowe i smartfony stają się z roku na rok coraz popularniejsze:

  • W realizowanych przez nas kampaniach zdarza się że już nawet ponad 65% ruchu jest z telefonów, a zdarzają się przypadki że ten wskaźnik osiąga nawet 80%
  • Na każdy sprzedany komputer na całym świecie przypada kilka telefonów komórkowych
  • Polacy są szóstym najbardziej mobilnym narodem w Europie!
  • Coraz bardziej popularny i powszechnie dostępny jest standard do WiFi i 3G dla telefonów nawet w małych miastach i na wsiach
  • Na całym świecie jest prawie 10 miliardów aktywnych użytkowników telefonów komórkowych
  • 1/3 wyszukiwania w telefonach komórkowych ma charakter lokalny i jest związany z najbliższą okolicą użytkownika
  •  użytkownicy telefonów komórkowych znajdują się bardzo blisko punktów sprzedaży i szukają informacji lokalnych. W pilnej potrzebie znalezienia produktu lub usługi reklama na komórki jest najskuteczniejsza.

Dlaczego reklama AdWords na komórki jest bardzo skuteczna?

  •  Lepsze kierowanie na lokalizację za pomocą reklam na telefony komórkowe.
  •  Możliwość kliknięcia reklamy w celu połączenia telefonicznego z firmą i nawiązanie kontaktu osobistego
  •  Wzrost klikalności w reklamę 5-30% (kliknij, aby połączyć) bez zmniejszenia liczby kliknięć adresów URL.
  •  Bezpośrednie łączenie się z treści reklamy wyświetlonej w wynikach wyszukiwania i w Mapach Google na komórki.
  •  Reklamy Google AdWords na małych ekranach telefonów i smartfonów pojawiają się na samej górze – ponad wynikami naturalnymi, a dodatkowo najczęściej pojawiają się równolegle w ramach usługi Mapy Google. 
  •  W reklamie Google AdWords na telefony komórkowe możesz ściśle ustalić, aby jeszcze lepiej zoptymalizować wydatki na reklamę,  w jakim promieniu od Twojej firmy mają być wyświetlane reklamy na telefonach komórkowych – na przykład ustalasz, że Twoje reklamy nie będą widoczne na komórkach osób, które znajdują się dalej jak 20 km od Twojej firmy.
Sukces w Internecie. Poradnik na start dla początkujących

Najnowsza książka i ebook na temat skutecznego marketingu internetowego dla mikro i małych firm.

SUKCES W INTERNECIE.
Poradnik na start dla początkujących.

Kompleksowy poradnik dla wszystkich rozpoczynających swoją przygodę z marketingiem internetowym. Krok po kroku, w wyjątkowo prosty i czytelny dla każdego sposób wyjaśniamy jak przygotować stronę, e-sklep, dobrą prezentację Twoich produktów i usług w Internecie, a dalej jak samodzielnie zrobić skuteczną reklamę i pozyskiwać Klientów w sieci poprzez pozycjonowanie, content marketing, link building, reklamę w Google AdWords, Google Analytics, Google Data Studio.

295 stron pełnych praktycznej wiedzy podanej w bardzo przystępny sposób. Wiele praktycznych porad. Dziesiątki sprawdzonych gotowych rozwiązań do wdrożenia w Twojej firmie. Dużo ilustracji i instrukcji krok po kroku. 

Premiera książki i ebooka już 15 sierpnia 2019, a już dziś możesz kupić w przedsprzedaży książkę i ebook w promocyjnych cenach! Sprawdź!

Spozycjonowani.pl Robert Duda
NIP: 647-222-39-86 | REGON: 278029755
Data założenia firmy: 01.04.2003r.

Od 2003 roku doradzamy, planujemy i wdrażamy skuteczne kampanie reklamowe krajowe i międzynarodowe w oparciu o narzędzia i kanały Google dla firm, marek i instytucji. 

Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Google. Oferujemy naszym Klientom najnowsze i sprawdzone rozwiązania bazując na analizie i optymalizacji stron internetowych oraz e-sklepów, pozycjonowaniu, content marketingu link buildingu, a także kampaniach Google Ads w wyszukiwarce, sieci reklamowej, Google Zakupy oraz Gmailu i YouTube. Optymalizujemy kampanie w oparciu o analizę i raportowanie Google Analytics. 

Równolegle prowadzimy aktywną działalność edukacyjną poprzez organizację szkoleń, kursów, a także udział w wydarzeniach branżowych. Kursy online, książki oraz ebooki w ramach projektu „SUKCES W INTERNECIE” to jedne z najpopularniejszych branżowych pozycji edukacyjnych w Polsce.

KONTAKT Z NAMI

Biuro Rybnik:
ul. Jankowicka 23/25
44-200 Rybnik

tel. 606-476-711lub 507-957-579
e-mail: biuro(at)spozycjonowani.pl