UWAGA! Najnowsze kursy VOD z marketingu internetowego dla początkujących teraz w super cenach! Już od 37 zł!
Kampanie Google Ads (dawniej Google AdWords) są jednym z najbardziej opłacalnych, skutecznych i efektywnych kanałów reklamy online, która bezpośrednio wpływa na ilość Klientów, sprzedaż oraz budowanie bazy potencjalnych Klientów.
1. Twoi potencjalni Klienci wpisują w Google hasło którego szukają.
Razem z nami ustalamy na jaki zestaw haseł ma być widoczna Twoja reklama.
2. Jeśli korzystasz z Kampanii Google AdWords to Twoja reklama wyświetla się w wynikach wyszukiwania.
Reklamy AdWords wyświetlają się na samej górze w Google nad Twoją konkurencją!
3. Zainteresowani Klienci klikają w reklamę i wchodzą na Twoją stronę internetową.
Pamiętaj, że samo wyświetlenie reklamy jest bezpłatne, a koszty za kliknięcie zależą m.in.od stawek konkurencji.
Z wyszukiwarki Google korzysta 95% internautów w Polsce. Zatem praktycznie każdy z nas rozpoczyna wyszukiwania w internecie od wyszukiwarki Google i to właśnie tutaj na górze ekaranu z wynikami pojawiają się reklamy Google AdWords. Statystyki pokazują, że najczęściej są kilkane pierwsze pozycje na górze ekranu. Wyświetlanie więc reklamy Twojej firmy w tym miejscu daje gwarancje, że osoby poszukające oferowanych przez Ciebie produktów i usług odwiedzą Twoją stronę, a to już dwa kroki od zakupów w Twojej firmie!
Co najważniejsze w reklamie AdWords Search nie płacisz za wyświetlenia, a tylko za kliknięcia czyli fizyczne przejścia do Twojej strony czy sklepu internetowego!
Google AdWords w sieci wyszukiwania czyli w wyszukiwarce Google oraz u partnerów korzystających z tej wyszukiwarki np. dla szukającychc w onet.pl umożliwia precyzyjne dostosowanie sposobu wyświetlania reklamy do Twoich potrzeb oraz celów kampanii reklamowej. Precyzja ustawień powoduje, że płacimy za kliknięcia tylko potencjalnych Klientów, a nie wyświetlamy się wszystkim. W realizowanych dla naszych Klientów kampaniach ustalamy kilka istotnych podstaw dla Twojej kampanii w AdWords:
budżet – wysokość wydatków dziennych i miesięcznych dla kampanii AdWords, z możliwością dostosowania stawek i wydatków także w zależności od dnia tygodnia czy nawet pory dnia,
lokalizacja – docelowi użytkownicy według ich lokalizacji: kraj, region, miasto, a nawet dzielnicę w której w wyszukiwarce ma się pojawić Twoja reklama
urządzenia – dopasowanie stawek i parametrów kampanii w zależności od urządzenia, z którego korzysta właśnie użytkownik pozwala zoptymalizować przekaz i wydatki na reklamę
rozszerzenia reklam – wpływają na powierzchnię wyświetlanej reklamy w wyszukiwarce i bardziej zachęcają do kliknięcia, a dodatkowo pozwalają w kliknięcie linku do podstrony czy dla użytkowników telefonów bezpośrednie wybranie telefonu do Ciebie
Za pomocą reklamy tekstowej lub graficznej możesz dotrzec do Twoich potencjalnych Klientów na pierwszym etapie zakupowym. Twoja reklama może się bowiem pojawić kontekstowo na przykład w artykule w znanym branżowym portalu kiedy użytkownicy czytają testy, porównania czy artykuły na przykłąd na temat nowości z Twojej branży. Użytkownik podczas lektury takiego artykułu napotka na Twoją reklamę i już kontekstowo pozna Twoją firmę i markę co może wpłynąć na jego decyzje zakupowe w drugim czy trzecim etapie poszukiwania już nie informacji, a konkretnych produktów czy usług.
W skali świata sieć reklamowa Google to ponad 2 miliony witryn internetowych. Wiele serwisów branżowych czy środowiskowych pozwala na bardzo dobre dopasowanie Twojej reklamy do grupy docelowej o sprecyzowanych zainteresowaniach i poglądach co sprawia że reklama jest wyjątkowo tania, skuteczna i trafna. W Polsce poprzez sieć reklamową Google możesz reklamować się w wielu portalach, wortalach, serwisach internetowych i forach internetowych w tym w tych najbardziej popularnych jak chociażby: onet.pl, gazeta.pl, pudelek.pl, murator.pl, rybnik.com.pl
oraz tysiące innych stron i portali branżowych czy regionalnych co jest dobrym rozwiązaniem jeśli Twoja reklama ma być skierowana do grupy osób żyjących na przykład w określonej lokalizacji.
Narzędzia Google AdWords umożliwiają precyzyjne kierowanie reklamy tekstowej lub reklamy graficznej (statycznej lub dynamicznej) w sieci reklamowej według poniższego podziału co sprawia że trafiasz tylko do określonej grupy odbiorców wg ustalonych celów kampanii i ograniczasz do minimum wyświetlanie reklam wśród osób, które nie są Twoimi potencjalnymi klientami.
Rodzaje kierowania w Google AdWords GDN:
Graficzne formaty reklamowe dla Google ADWords w sieci reklamowej.
W ramach sieci reklamowej GDN działają ściśle określone formaty reklamowe co do rozszerzenia pliku oraz wagi pliku. W ramach naszych usług przygotowujemy formaty reklamowe:
Jak wyświetlają się reklamy w usłudze AdWords Google Zakupy?
Wpiszmy na przykład w przeglądarce hasło: telewizor 65 cali. Oto na grafice obok to co zdecydowana większość z nas zobaczy na ekranie.
Każdy sklep internetowy szuka rozwiązań które sprawią, że koszt pozyskania Klienta będzie niski, wskaźnik konwersji bardzo wysoki, a koszt konwersji możliwie jak najmniejszy. Reklamy jakie realizujemy dla naszych Klientów w ramach kanału Google Zakupy dają gwarancję spełnienia wszystich tych wymagań marketerów i handlowców niezależnie od branży w jakiej działasz i rynku docelowego na jaki sprzedajesz swoje towary.
Na podstawie naszych doświadczeń z realizacji kampanii Google Zakupy dla wielu sklepów internetowych w Polsce i za granicą możemy zaprezentować kilka ważnych informacji i statystyk:
Każda firma prowadząca sklep internetowy może skorzystać z tej usługi. Google Shopping jest bezpośrednio powiązany z usługami Google Adwords i to właśnie w ramach tej usługi, we współpracy z usługami Merchant Center, zarządzana i opłacana jest usługa Google AdWords.
Jednym słowek praktycznie każdy sklep generującyc poprawne pliki XML przekazywane do Merchant Center oraz poprawnie funkcjonujący (regulamin, certyfikat ssl, czynnik dostępność produktów oraz cen) kwalifikuje się do tego abyśmy przygotowali i uruchomili reklamę w Google Zakupy, w wyszukiwarce Google.
Tutaj analogicznie jak w przypadku usług Google AdWords w sieci reklamowej oraz sieci wyszukiwania opłaty są składową wielu elementów, ale przede wszystkim popularności haseł na jakie mają się wyświetlać produkty z danego sklepu i naturalnie ceny za jakie te usługi zaoferuje bezpośrednia konkurencja.
Jak pokazuje nasze doświadczenie koszty reklamy w Google Zakupy należą do jednych z najniższych w zakresie kosztów konwersji i pozyskania wartościowego Klienta spośród wszystkich testowanych przez nas form promocji i reklamy.
Już dziś zapisz się na szkolenia stacjonarne SUKCES W INTERNECIE w Twoim mieście. Bilety od 459zł!
Reklamy Gmail Sponsored Promotions docierają do użytkowników, a nie jak większość kierowania w innych kanałach poprzez identyfikacje użytkowników przez pliki cookie, e-maili czy miejsca docelowe. Unikalne kierowanie umożliwia zaptem dopasowanie reklamy do konkretnej grupy odbiorców.
Najnowsza książka i ebook na temat skutecznego marketingu internetowego dla mikro i małych firm.
Kompleksowy poradnik dla wszystkich rozpoczynających swoją przygodę z marketingiem internetowym. Krok po kroku, w wyjątkowo prosty i czytelny dla każdego sposób wyjaśniamy jak przygotować stronę, e-sklep, dobrą prezentację Twoich produktów i usług w Internecie, a dalej jak samodzielnie zrobić skuteczną reklamę i pozyskiwać Klientów w sieci poprzez pozycjonowanie, content marketing, link building, reklamę w Google AdWords, Google Analytics, Google Data Studio.
295 stron pełnych praktycznej wiedzy podanej w bardzo przystępny sposób. Wiele praktycznych porad. Dziesiątki sprawdzonych gotowych rozwiązań do wdrożenia w Twojej firmie. Dużo ilustracji i instrukcji krok po kroku.
Premiera książki i ebooka – wydanie 2021 nastąpi już 15 grudnia 2020, a już dziś możesz kupić w przedsprzedaży książkę i ebook w promocyjnych cenach! Sprawdź!
Od 2003 roku doradzamy, planujemy i wdrażamy skuteczne kampanie reklamowe krajowe i międzynarodowe w oparciu o narzędzia i kanały Google dla firm, marek i instytucji.
Jesteśmy Certyfikowanym Partnerem Google. Oferujemy naszym Klientom najnowsze i sprawdzone rozwiązania bazując na analizie i optymalizacji stron internetowych oraz e-sklepów, pozycjonowaniu, content marketingu link buildingu, a także kampaniach Google Ads w wyszukiwarce, sieci reklamowej, Google Zakupy oraz Gmailu i YouTube. Optymalizujemy kampanie w oparciu o analizę i raportowanie Google Analytics.
Równolegle prowadzimy aktywną działalność edukacyjną poprzez organizację szkoleń, kursów, a także udział w wydarzeniach branżowych. Kursy online, książki oraz ebooki w ramach projektu „SUKCES W INTERNECIE” to jedne z najpopularniejszych branżowych pozycji edukacyjnych w Polsce.
Spozycjonowani.pl
ul. Mickiewicza 10A/12
47-400 Racibórz
tel. 606-476-711 lub 507-957-579
e-mail: biuro(at)spozycjonowani.pl
NIP: 647-222-39-86